Taká menšia RPG (Role Playing Game) pre všetkých kreatívnych ľudí so štipkou fantázie a nevyplnenou kopou voľného času.
 
DomovCalendarFAQHľadaťZoznam užívateľovUžívateľské skupinyRegistráciaPrihlásenie

Share | 
 

 Mesto Ninqia

Goto down 
AutorSpráva
C.V.O.K.
Admin
avatar

Počet príspevkov : 42
Points : 87
Join date : 20.05.2014

OdoslaťPredmet: Mesto Ninqia   St jún 11, 2014 6:18 pm

NINQIA







Toto mesto, v ktorom sa začal odohrávať náš príbeh, je situované na najväčšom ostrove prináležiacom ku kontinentu Laarsia. Nespadá pod žiaden štátny útvar, je to sám o sebe slobodný mestský štát (something like v starom grécku) s vlastným územím, vojskom a zákonmi.
Na jeho čele stojí : ????
Rozlohou je to druhé najväčšie mesto na kontinente a je špecifické hlavne tým, že nie je bydliskom určitej rasy alebo národa. Tento pôvodne maličký prístav s pár chatrčami odpadlíkov sa počas storočí premenil na obrovské obchodné stredisko. Bytosti rôznych tvarov a veľkostí tu miešajú svoju kultúru a ponúkajú jej vymoženosti ďalej. Už dávno tu nežijú iba nebezpeční vyhnanci (aj keď o tom isté štvrte vedia svoje), práve naopak: Stretáva sa tu inteligencia národov - vedci, bádatelia, výskumníci, učitelia a ich učni, zvedaví dobrodruhovia, nádejní umelci či nevyliečiteľní pôžitkári. Chudobnejší dúfajúci v nový život či zbohatlíci rozhodnutí znásobiť obnosy ich dedičstva.




Berme to teda takto: zvyšok sveta je poskupinkovaný. Kráľovstvo elfov, údolie drakov, kniežaststvo toho a toho papagája v obleku a podobne. Miesto kde sme mi, je jeden obrovský mix kde môžete stretnúť všetkých a všetko. (Tak neplytvajte fantáziou a vymyslite si čo najoriginálnejšiu postavu).



No a do mapy môžete pridávať príspevky konkrétnych miest v meste. (prípadne iných krajov, v ktorých sa bude dej odohrávať) Napr. Krčma. Vezenie. Kasárne. A podobne. Pekne si to tu vyskladáme ako puzzle. Nezabudnite pri tom opísať základy - celá tato rubrika slúži k tomu, aby sme si ujasnili koľko má budova vchodov a núdzových východov, koľko ľudí sa do nej vmestí a čo môžu ostatný hráči od nej čakať. dobre? Živo si totiž pametám rpg Emissary of Nurusinin kde jedna postava uniesla inú, povedala že sa zavreli v miestnosti a začilo vypočúvanie. Nedorozumenie nastalo keď hrdinský osloboditelia spravili s pôvodne myslenej vypočúvacej mistnosti opustené niekoľko poschodové a veľmi rozľahlé skladisko s nejednou nástrahou. Takže : chápeme sa prečo tu sme hej? Smile


Naposledy upravil C.V.O.K. dňa St september 14, 2016 12:37 pm, celkom upravené 1 krát.
Návrat hore Goto down
Zobrazit informácie o autorovi http://jednoducho-cvokhaus.blog.cz
 
Mesto Ninqia
Návrat hore 
Strana 1 z 1

Povolenie tohoto fóra:Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
Yontalcaron-2 :: Mapa-
Prejdi na: